marți, 15 octombrie 2013

Editia tiparita!

Dupa ce s-a desfasurat prima editie a concursului national de banda desenata organizat de Palatul National al Copiilor, a aparut o editie tiparita a concursului mare, unde includea si alte talente, precum cele de lectura, jurnalism dar si artistice, de banda desenata. Carticica se numeste " Calatorie prin uniunea europeana", unde au fost prezentati castigatorii impreuna cu lucrarile lor .Evident apar si eu in carticica cu a mea banda desenata "Asfalt Incins"cu care am luat primul loc.







 Trebuie sa recunosc ca, pe atunci aveam mai multa rabdare, "transpiram" la ele si eram nebun dupa detalii si sa fie totul perfect, foloseam texturi, foloseam rigla pentru unele imagini, eram mai muncitor. Acum doresc sa-mi revizuiesc stilul de desenat, sa fie cat mai atragator pentru voi, cititori, sa fie cat mai placut ochiului si curat.
Acum sunt intr-o pauza tehnica de studiu, studiez anatomia omului si stiluri de comic si... manga. Cu toate ca personal nu prea ma omor dupa stilul manga dar, asta se cauta si... ma voi inspira din ambele stiluri... sa vedem ce iese! Dar mai ales va promit ca am sa vin cu o maniera de desen, mult mai bun decat a fost in "Asfalt Incins"! Promit!

Pana atunci nu uitati sa rasfoiti primul numar din Motor-Heart !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.