miercuri, 6 noiembrie 2013

Din culise si a doua publicatie!

Daca pana acum v-am aratat doar produsele finite, azi a venit momentul sa vedeti si din culise. O mica parte din cum lucrez eu pentru banda desenata.



Aici ma aflu la cercul de banda desenata din Palatul National al Copiilor, cerc unde de mai bine de 8-9 ani imi petrec timpul pentru a desena sub indrumarea si sustinerea profesorului Sorin Anghel si de a socializa cu alte persoane talentate la desen si nu numai!


Ca tehnica de lucru, eu imbin metoda traditionala cu cea moderna. Incep desenul pe foaie, fac schita in creion si conturez cu un liner (un fel de pix cu tus de diverse marimi, de obicei folosesc 0.1, 0.2 si 0.5), apoi le scanez si le editez pe calculator cu ajutorul unui program asemanator celebrului "Photoshop".


In aceasta imagine se observa privirile a doua personaje feminine, venite din mexic : Reyna si Loreena; dar si alte imagini.


Aici vedeti o mica, foarte mica parte din arhiva de imagini pentru banda. Asa arata ele inainte de a fi editate!


In timp ce lucrez la imagini, uneori obisnuiesc sa o mai "lalai", adica sa fac pauze in timp ce le desenez si sa-mi mai schimb putin gandurile sau sa ma inspir din alte surse, pentru a-mi elibera si relaxa putin mintea, astfel voi putea sa-mi termin cu bine imaginea propusa. Sunt momente in care sunt stresat dar vreau neaparat sa fac acel desen si acest mic compromis se poate vedea in unele imagini.

Mai jos am sa va prezint publicatia pentru editia a 2-a a concursului national intitulat " Calatorie prin Uniunea Europeana" unde este inclusa si o parte din banda mea desenata "Motor-Heart" cu care am luat locul 2. In aceasta publicate prezint pentru prima data noul meu concept de banda " Motor-Heart" care, inca este imatur, trebuie sa se maturizeze.







Intre timp, inca ma chinui si ma straduiesc sa-mi dezvolt tehnicile de desen si de coloristica si de a-mi creea un stil propriu de a face personajele si sa combin, unde e cazul cu alte stiluri cum ar fi :stilul Manga cand actiunile se petrec in Japonia sau apar personaje japoneze si Marvell cand actiunea se petrece in S.U.A. sau am personaje originare de acolo. Sper sa reusesc sa imbin aceste lumi intr-o singura banda!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.