miercuri, 9 octombrie 2013

Primul Numar!

 Si... intr-un final, am pentru voi primul numar din banda desenata!


Aici avem primul numar! In sfarsit avem primul numar. Cei drept are mici stangacii, dar si stangaciile au farmecul lor! Este lucrat in conditii de apartament, imaginile lucrate pe foi A4, scanate apoi editate in limita priceperii si dizpozitiei mele. Am avut diverse incercari de a lucrat la viteza, repede, dar am constatat ulterior ca inca nu am abilitatea necesara de a lucra repede si foarte calitativ, dar sper ca o sa va placa cum mi-a iesit si sper sa va placa povestea din aceasta banda desenata!


!!!!!!! PENTRU A VIZUALIZA BANDA, ASEZATI MOUSE-UL PE IMAGINE SI  INVARTITI IN JOS DE ROTITA!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.